Thursday, March 26, 2009

KEMEROSOTAN EKONOMI MENJADIKAN ANDA SEORANG YANG CEPAT BERPUTUS ASA?

Adakah anda mengalami masalah pekerjaan seperti baru kehilangan kerja atau susah mendapat kerja kerana kemerosotan ekonomi yang bakal akan menjadi lebih teruk dari sekarang malah lebih teruk lagi dari tahun 1998. Tidak dinafikan untuk mencari kerja sekarang bukan lah mudah kerana organisasi dunia ingin mengurangkan kos pekerja mereka untuk menampung kos prduksi mereka. Masalah ini bukan saja dirasai oleh anda yang dibuang tetapi turut dirasai oleh mahasiswa dan mahasiwi yang baru menghabiskan pembelajaran mereka. Malahan orang-orang yang masih bekerja dengan sector swasta ataupun kerajaan turut berasa tergugat kerana kemerosotan ekonomi kali ini dijangka adalah amat teruk sekali.
Disini bukanlah saya ingin memberi anda pekerjaan, tetapi saya ingin memberikan anda peluang untuk mendapat lebih banyak pendapatan yang lumayan daripada anda bekerja dahulu. Bersama-sama lah kita membuka minda untuk melihat peluang yang ingin saya tunjukkan kerana dengan masalah yang kita ada mungkin peluang ini akan menjadi satu titik noktah kita terhadap masalah kewangan yang kita hadapi.

APA YANG SAYA ADA UNTUK ANDA?
Kami mempunyai perniagaan secara GLOBAL bersama-sama dengan syarikat dan produk no1 didalam dunia selama 10thn berturut-turut. Kami berada di 15buah Negara dimana perniagaan kami adalah tanpa sempadan. Dengan kekuatan produk yang kami ada, kami mampu menyakinkan semua orang menggunakannya kerana ORGANISASI KESIHATAN SEDUNIA TELAH MEMBERI AMARAN BAHAWA LEBIH 24 MILLION ORANG SETAHUN TELAH MAUT AKIBAT 8 PENYAKIT UTAMA (JANTUNG, STROK, KANSER, KENCING MANIS, DARAH TINGGI, OSTEOPOROSIS, ARTRITIS, ALZHEIMER, OBES) PADA KETIKA INI. ADAKAH ANDA JUGA SALAH SEORANG DARIPADANYA?? “MAJORITI DARIPADA KITA TIDAK MENDAPAT VITAMIN YANG SECUKUPNYA DARIPADA MAKANAN HARIAN. BUKTI YANG KUKUH TELAH KAMI PEROLEHI DARIPADA UJIAN RAWAK YANG DIJALANKAN, BAHAWA ADALAH LEBIH BIJAK SEMUA ORANG DEWASA MEMAKAN VITAMIN TAMBAHAN.” ~ JURNAL PERSATUAN PERUBATAN ANTARABANGSA. Di Malaysia sendiri Kementerian Kesihatan Telah melakukan kajian setiap tahun lebih 1200bayi menghidap kanser, 1orang daripada 5orang wanita menghidap barah payudara.
Bukankah mencegah lebih baik daripada mengubati, maka dengan itu produk supplement kami amat baik, kerana visi peneraju syarikat kami iaitu saintis dunia yang telah mencipta supplement ini ingin umat manusia dimuka bumi ini bebas dari kesengsaraan penyakit.

Anda sendiri sedar bukan, tiada siapa dapat mengubah diri kita sendiri melainkan kita sendiri yang mengubahnya. Islam ada menyebut 9 daripada 10 rezeki datangnya dari PERNIAGAAN.

Maka dengan itu saya ingin memberikan peluang kepada anda untuk mempunyai perniagaan sendiri dengan syarikat dan produk yang no1.

Sekiranya anda berminat silalah balas email ini beserta dengan no hp dan nama.

No comments:

Post a Comment